_csrf 0c90bc51-1cfe-4a85-817d-cbcfacf07755 /f4604c277023bc2e817edf509cd9da913f0c8cf5/assets nl-BE

Het coronavirus heeft ons allemaal voor nieuwe uitdagingen gesteld. Aangezien we regelmatig vragen krijgen over de levering van onze artikelen, hebben we voor u de belangrijkste vragen met de bijbehorende antwoorden op een rijtje gezet.
Als u daarnaast nog vragen heeft over uw bestelling, staan onze medewerkers zoals gewoonlijk voor u klaar. U kunt onze klantenservice bereiken van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 20.00 uur en op zaterdag van 08.00 – 18.00 uur op 070 – 22 28 28.

Moet ik me zorgen maken als de door mij bestelde artikelen uit een risicogebied komen?
Nee, maakt u zich hierover geen zorgen. Alles dat u bij ons bestelt, wordt vooraf met de grootste zorg gecontroleerd door onze kwaliteitsafdeling. Elk kledingstuk wordt gereinigd met hete lucht van ca. 110°C. Ook onze vervoerders en bpost houden zich nauwgezet aan alle voorgeschreven hygiëne- en veiligheidsmaatregelen. En de door u bestelde artikelen worden afgeleverd zonder dat er contact plaatsvindt met de bezorger.

Wordt mijn pakket op dit moment wel geleverd?
Uiteraard versturen wij uw pakket zoals gebruikelijk. Er kunnen echter vertragingen optreden bij de logistiek en de post, zodat de levering wat langer kan duren dan u van ons gewend bent.

Hoe ontvang ik mijn pakket?
De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot u deze in ontvangst neemt.
Bij een eventuele handtekening voor ontvangst zal de bezorger voor u tekenen.

Ik wil nu iets bestellen, maar kan de bestelling op dit moment niet aannemen. Kan ik de bezorgdatum ook uitstellen?
Natuurlijk. U heeft de mogelijkheid om een gewenste datum voor uw levering op te geven. U kunt dus nu uw favoriete mode kiezen en zelf beslissen wanneer u uw pakket ontvangt.
Indien u al een bestelling geplaatst heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Als de bestelling nog niet uitgeleverd is, kunnen we de afleverdatum voor u aanpassen.

Ik wil op dit moment het huis niet uit om mijn pakket af te geven bij bpost. Kan ik mijn pakket ook later terugsturen?
Natuurlijk. Speciaal voor u verlengen we het retourrecht van 14 dagen naar 30 dagen na ontvangst van de artikelen. Hierdoor kunt u in alle rust uw favoriete mode passen en, indien gewenst, terugsturen.